Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Zwroty i wymiany

  1. Warunkiem koniecznym do rozpoczęcia procedury reklamacyjnej jest wypełnienie formularza reklamacyjnego oraz posiadanie oryginału dowodu zakupu reklamowanego towaru (w formie paragonu lub faktury).
  2. Klient indywidualny może odstąpić od umowy sprzedaży internetowej bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty wydania produktu, zgodnie z "Ustawą z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumenckich oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny". Zwracany produkt nie może nosić znamion używania, musi mieć oryginalne i nieuszkodzone opakowanie, kompletne wyposażenie i akcesoria oraz dokumenty sprzedaży (oryginał dowodu zakupu) i produktu. Do przesyłki należy dołączyć pismo informujące, że towar zostaje odesłany na zasadach zwrotu oraz numer rachunku bankowego, na który ma zostać zwrócona kwota za zwrócony towar. Koszty przesyłki oraz cena wykonanych na życzenie Klienta usług dodatkowych nie podlegają zwrotowi.
  3. Każdy zwrot, musi być wcześniej uzgodniony ze sprzedawcą drogą mailową. Koszt usługi transportowej pokrywa klient. Nasz pracownik sprawdza odesłany towar, a następnie wartość produktów (bez kosztów transportu) jest przelewana z powrotem do klienta. Sklep nigdy nie przyjmuje przesyłek za pobraniem pocztowym.
  4. Zwracany towar należy odesłać razem z fakturą, oświadczeniem zwrotu, instrukcją obsługi, kartą gwarancyjną oraz załączonym wyposażeniem.
  5. W przypadku reklamacji wadliwy towar należy zapakować wraz ze wszelkimi dodatkami, które klient otrzymał przy dostawie (np. instrukcje, przewody) i odesłać na własny koszt do sklepu www.technikahotelowa.pl
  6. Przed wysłaniem wadliwego towaru należy skontaktować się mailowo w celu uzyskania numeru reklamacyjnego RMA, który następnie trzeba umieścić w widocznym miejscu na przesyłce.
  7. Do zwracanego towaru należy dołączyć wypełniony i podpisany formularz reklamacyjny RMA, który jest do pobrania TUTAJ (kliknij aby pobrać).
Witryna stworzona na platformie